VÝBĚR VOZIDLA

 

Věříme, že budete s naším zbožím plně spokojeni. Pokud nastane nestandardní situace, uvádíme zde pár informací jak postupovat pro vaši spokojenost.

 

 

Veškeré dotazy ohledně reklamací a vrácení zboží posílejte na e-mail: reklamace@renaultdily.cz

Dokument pro reklamaci dílů: REKLAMAČNÍ PROTOKOL

Dokument pro vrácení dílů do 14 dnů: OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Při posílání všech dílů na naši adresu je nutné posílat zásilku BEZ DOBÍRKY, zásilky s dobírkou nebudou převzaty.

 

Zásilky zasílat na adresu PROVOZOVNY:

RENAULTdíly.cz - Petr Nemrava

k Nemocnici 50

25162 Tehovec

 

Do zásilky je nutné vložit:

  • informaci o důvodu vrácení zboží,
  • číslo faktury, jméno osoby, případně firma, na kterou byla vystaven daňový doklad,
  • kontaktní telefon, případně e-mail
  • Pokud je požadováno vrácení peněz, je nutné připsat číslo bankovního účtu, kam mají být peníze vráceny.

 

Nejčastější situace:

1) Díl je v pořádku doručen a vše funguje

Toto je nejčastější situace a není nic potřeba řešit. Přejeme spoustu najetých kilometrů bez problému a v případě potřeby budeme rádi, když se na nás znovu obrátíte.

2) Nenašli jste fakturu

Fakturu standardně vkládáme do slídové obálky, nalepené zvenku balíku. Pokud faktura na balíku chyběla, napište nám. Pošleme vám novou fakturu e-mailem.

3) Díl nepasuje - špatně objednané / špatně odeslané

Tuto situaci je nutné řešit co nejdříve po obdržení zboží. Do 14 dnů od převzetí zásilky nás informujte na e-mailu reklamace@renaultdily.cz a my s vámi začneme ihned situaci řešit. Při poslání zboží, prosím, vyplňte formulář OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

4) Balík přišel poškozený

Pokud je balík viditelně poškozený, sepište s řidičem škodový zápis. Reklamace poškozeného zboží bez škodového zápisu lze těžko vyřídit. Reklamovat zboží poškozené přepravou je nutné hned po převzetí balíku.

Pro úspěšnou reklamaci je nutné pořídit fotodokumentaci poškozeného zboží, včetně stavu balíku a způsobu zabalení. Fotografie musí zachytit i otevřený balík, včetně veškerého výplňového materiálu.

5) Díl nefunguje

Na veškeré díly poskytujeme záruku. Pokud se jedná o nové díly  je nutné zboží předat na reklamaci přímo výrobci. V těchto případech je doba vyřízení závislá na reakci výrobce. Při reklamaci nových dílů je nuné vyplnit REKLAMAČNÍ PROTOKOL, který vyplněný pošlete s reklamovaným dílem.

U použitých dílů se reklamace řeší vždy individuálně a zákazníkům se snažíme vyjít maximálně vstříc.  Reklamaci je nutné řešit e-mailem na adrese reklamace@renaultdily.cz , kde vám napíšeme jak dále postupovat v konkrétním případě.

 

 


KONTAKT

Kontaktujte nás

+420 606 409 077
+420 602 330 951

e-mail:

info@renaultdily.cz

reklamace@renaultdily.cz

Kde nás najdete

Kde nás najdete

Najdete nás na facebooku